Welkom op Daltonbasisschool de Klipper

Onze visie

Wij zijn een openbare school: iedereen is welkom. Verschillen, in overtuiging en persoon, zien wij als een verrijking van ons onderwijs. We zien onze school als basis om te oefenen, ervaren, begrijpen en ontwikkelen.

Onze visie

Dalton

Daltononderwijs heeft een aanpak waarbij we onderwijs afstemmen op de behoeftes, interesses en competenties van ieder kind. Lees hier hoe we dat doen.

Dalton

Ons team

Maak kennis met het gedreven en enthousiaste team van De Klipper, dat elke dag opnieuw voor het beste onderwijs gaat.

Ons team

Scholengroep Holland

De Klipper is één van de dertien scholen van Scholengroep Holland. Lees hier hoe we ons samen inzetten voor eerlijke kansen.

Scholengroep Holland

Onderdeel worden van ons team?

Wil je je aansluiten bij het enthousiaste en innovatieve team van De Klipper? Maak het verschil in het onderwijs en verken onze openstaande functies en stageplaatsen!

Onderdeel worden van ons team?